In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيديو جديد يوضح تصميم هاتفي سامسونج Galaxy S9 و S9+

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/23/2017 6:09:00 PM
فيديو جديد يوضح تصميم هاتفي سامسونج Galaxy S9 و S9+

الفترة السابقة ظهرت تسريبات عديدة عن هاتفي سامسونج Galaxy S9 و Galaxy S9+ كان أخرها أن كلا الهاتفين سيتم الإعلان عنهم نهاية شهر فبراير على أن يتوفروا للبيع في شهر مارس.

 

واليوم قناة Concept Creator على يوتيوب نشرت فيديو جديد توضح فيه القناة تصميم هاتفي سامسونج Galaxy S9 و Galaxy S9+ من خلال تصميم تخيلي قامت القناة بتصميمه وفقاً للتسريبات التي ظهرت من قبل عن كلا الهاتفين.

 

كما هو واضح في الفيديو وكما ذكرت التسريبات السابقة هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ يأتوا بتصميم مشابه لتصميم هاتفي Galaxy S8 و Galaxy S8+ ولكن مع تغيير مكان قارئ البصمة وهاتف Galaxy S9+ يأتي بكاميرتين في الجهة الخلفية بينما هاتف Galaxy S9 يأتي بكاميرا واحدة فقط في الخلف.

 



سامسونج galaxy s9 galaxy s9 plus galaxy s9+