In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

عدد من مستخدمي هاتف Galaxy Note 8 هواتفهم توقفت عن العمل بسبب البطارية وسامسونج ترد

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/27/2017 6:34:00 PM
عدد من مستخدمي هاتف Galaxy Note 8 هواتفهم توقفت عن العمل بسبب البطارية وسامسونج ترد

هاتف سامسونج Galaxy Note 8 واحد من أفضل الهواتف التي تم إطلاقها في عام 2017 وأستطاعت العملاقة الكورية أن تقضي على مخاوف المستخدمين بعد مشكلة هاتف Galaxy Note 7 وذلك بعد نجاح هاتفي Galaxy S8 و S8+ ومن بعدهم Galaxy Note 8.

 

ولكن اليوم ظهرت مشكلة تواجه عدد من مستخدمي هاتف Galaxy Note 8 وهي أن بطارية الهاتف عندما تصل إلى 0% ويغلق لا يريد أن يفتح مرة آخرى ولا يشحن مرة آخرى ولا يريد الإستجابة لأي شئ.

 

سامسونج ردت على هذا الأمر في المنتدى الرسمي الخاص بها وذكرت أن من يمتلك هاتف Galaxy Note 8 ويعاني من هذه المشكلة يذهب بالهاتف إلى أقرب ضمان ويقوم بإستبدال الهاتف والشركة ذكرت إنها ستقوم بالتحقيق في الأمر لكي تعلم ما سبب هذه المشكلة.



سامسونج galaxy note 8