In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تقرير جديد: سامسونج ستطلق هاتفي S9 و S9+ في مارس

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/27/2017 7:24:00 PM
تقرير جديد: سامسونج ستطلق هاتفي S9 و S9+ في مارس

الفترة السابقة ظهرت تسريبات عديدة عن هاتفي سامسونج Galaxy S9 و Galaxy S9+ وذكرت بعضها أن الهاتفين سيتم الإعلان عنهم في فبراير القادم خلال أحداث مؤتمر MWC 2018 على أن يتم إطلاقهم في الأسواق في شهر مارس.

 

اليوم وكالة ETNews نشرت تقرير تؤكد فيه أن عملية إنتاج هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ ستبدأ نهاية يناير 2018 على أن يتم الإعلان عن كلا الهاتفين نهاية شهر فبراير خلال أحداث مؤتمر MWC 2018 وسيتم إطلاق كلاهما في الأسواق في مارس.

 

أكدت كذلك الوكالة في تقريرها على أن هاتف Galaxy S9 سيأتي بكاميرا واحدة فقط في الجهة الخلفية بينما هاتف Galaxy S9+ سيأتي بكاميرتين في الجهة الخلفية وهو ما ذكرته التسريبات السابقة.



سامسونج galaxy s9 galaxy s9 plus