In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل توفر عرض تخفيض سعر بطاريات آيفون بداية من الأن

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/30/2017 8:55:00 PM
آبل توفر عرض تخفيض سعر بطاريات آيفون بداية من الأن

آبل عندما أصدرت بيان الإعتذار عن تقليل أداء هواتف آيفون بسبب مشاكل البطارية أعلنت عن تقديم عرض تخفيض على سعر بطاريات هواتف آيفون حيث ستتوفر بسعر 29 دولار بدلاً من 79 دولار.

 

آبل ذكرت أن هذا العرض سيبدأ من نهاية يناير 2018 وسيستمر حتى ديسمبر 2018 ولكن الشركة اليوم عدلت على البيان الخاص بها وذكرت أن عرض التخفيض على سعر بطاريات هواتف آيفون يبدأ من الأن في كل دول العالم وينتهي في ديسمبر 2018.

 

لذلك إذا كنت تمتلك هاتف iPhone 6 أو iPhone 6 Plus أو iPhone 6s أو iPhone 6s Plus أو iPhone SE أو iPhone 7 أو iPhone 7 Plus وتريد إستعادة الأداء مرة آخرى تستطيع تغيير بطارية هاتفك بسعر 29 دولار.



آبل آيفون apple iphone