In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيفو ستعلن عن أول هاتف بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة يوم 10 يناير

بواسطة محمود عبد الحفيظ 1/9/2018 3:18:00 PM
فيفو ستعلن عن أول هاتف بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة يوم 10 يناير

العام الماضي فيفو ذكرت إنها تعمل على هاتف سيأتي بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة وبالفعل قدمت نموذج من الهاتف وذكرت تقارير أن الشركة ستكون أول شركة تقدم هاتف يأتي بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة.

 

بالأمس نشرت فيفو صورة تشويقية تؤكد إنها ستعلن عن أول هاتف بقارئ للبصمة قريباً والإعلان عن الهاتف سيكون يوم 10 يناير خلال أحداث مؤتمر CES 2018 واليوم أحد المسئولين في الشركة أكد هذا الأمر.

 

فيفو ذكرت أن قارئ البصمة المدمج مع الشاشة سيتواجد بين اللوحة الرئيسية الخاصة بالهاتف والشاشة الـ OLED وذكرت أن أمان التقنية سيكون في نفس درجة أمان قارئ البصمة الحالي الموجود في معظم الهواتف.

 



فيفو vivo ces 2018