In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تحتفل اليوم بـالذكرى 306 لميلاد العالم ليونارد يولر

بواسطة أحمد علاء 4/16/2013 2:19:00 AM


تحتفل جوجل اليوم بالعالم ليونارد يولر فمن هو ليونارد يولر ؟ ولد ليونهارد يولر في 15 أبريل عام 1707 في بازل في سويسرا وتوفي في 18 سبتمبر عام 1783 في سانت بطرسبرغ .

ويعتبر ليونارد يولر رياضي وفيزيائي سويسري من الرياضيين الذين تركوا أثرا في تاريخ العلوم فقد أمضى يولر معظم حياته البالغة في سانت بطرسبرغ، روسيا وبرلين، بروسيا و يتعبر أبرز الرياضيين في القرن الثامن عشر، ومن أعظم الرياضيين في التاريخ, وهو من أكثر الرياضيين إنتاجًا، حيث ألف ما يتراوح ما بين 60 و 80 مؤلفا.

وتحتفل جوجل بالعالم ليونارد يولر بهذه الصورة فى محرك البحث الخاص بها :

ليونارد يولر