In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تعلن عن نسخة الأولمبياد من هاتف Galaxy Note 8

بواسطة محمود عبد الحفيظ 1/17/2018 4:08:00 PM
سامسونج تعلن عن نسخة الأولمبياد من هاتف Galaxy Note 8

أعلنت سامسونج اليوم عن نسخة جديدة من هاتفها الرائد Galaxy Note 8 وهي نسخة أولمبياد PyeongChang 2018 التي تُقام في كوريا الجنوبية.

 

نسخة أولمبياد PyeongChang 2018 من هاتف Galaxy Note 8 تأتي بجهة خلفية باللون الأبيض مع شعار الأولمبياد مع إطار ذهبي وأزرار باللون الذهبي وكذلك قلم S Pen يحمل اللون الأبيض واللون الذهبي والجهة الأمامية للهاتف باللون الأسود وكل شئ آخر في الهاتف لا يختلف عن النسخة العادية.

 

هذه النسخة من هاتف Galaxy Note 8 تأتي بثيم خاص بالأولمبياد وكذلك خلفيات شاشة خاصة بالأولمبياد وستتوفر هذه النسخة فقط للمشاركين في أولمبياد PyeongChang 2018 أي لن تتوفر للبيع في أي مكان.

 

 

 



سامسونج galaxy note 8