In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S9 لن يشحن أسرع من Galaxy S8

بواسطة محمود عبد الحفيظ 1/23/2018 3:21:00 PM
هاتف Galaxy S9 لن يشحن أسرع من Galaxy S8

هاتفي سامسونج Galaxy S9 و Galaxy S9+ سيتم الإعلان عنهم قبل نهاية الشهر القادم وكانت ظهرت الفترة السابقة تسريبات عديدة عن كلا الهاتفين وذكرت بعض التسريبات أن الأول سيأتي ببطارية قوتها 3000 ميلي أمبير والثاني سيأتي ببطارية قوتها 3500 ميلي أمبير مثل هاتفي Galaxy S8 و Galaxy S8+.

 

ويبدو أيضاً أن تقنية الشحن السريع في هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ لن تشهد تحديث عن Galaxy S8 و Galaxy S8+ مثل حجم البطاريات حيث حصل كلا الهاتفين على موافقة لجنة 3C الصينية والتي أكدت أن الهاتفين سيدعموا تقنية الشحن السريع Quick Charge 2.0.

 

يُذكر إننا قد نرى هذا العام تقنية الشحن السريع Quick Charge 4.0 في عدد من الهواتف الرائدة ولكن يبدو أن سامسونج قررت الإعتماد على نفس تقنية الشحن السريع في هواتفها السابقة لكي تبعد عن أي مشاكل قد تحدث في البطاريات.



سامسونج galaxy s8 galaxy s9