In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إتش تي سي لن تعلن عن هاتفها الرائد U12 الشهر القادم

بواسطة محمود عبد الحفيظ 1/25/2018 6:29:00 PM
إتش تي سي لن تعلن عن هاتفها الرائد U12 الشهر القادم

الشهر القادم ستبدأ فعاليات مؤتمر MWC 2018 ودائماً ما نرى العديد من الهواتف الرائدة خلال أحداث المؤتمر ولكن يبدو أن الأمر سيتغير هذا العام حيث لن تعلن هواوي عن هاتفها الرائد خلال أحداث المؤتمر وكذلك إل جي.

 

واليوم ظهر تقرير يذكر أن إتش تي سي أيضاً لن تعلن عن هاتفها الرائد U12 الشهر القادم خلال أحداث مؤتمر MWC 2018 ولم يتم تحديد موعد للإعلان عن الهاتف ولكن قد تكشف الشركة عنه في نهاية مارس أو بداية أبريل.

 

يُذكر أن سوني ستتواجد الشهر القادم في مؤتمر MWC 2018 وستعلن عن هاتف رائد قد يُطلق عليه اسم Xperia XZ Pro وقد يأتي بشاشة OLED بدقة 4K لكي تكون للمرة الأولى نرى شاشة OLED بهذه الدقة في هاتف ذكي.



اتش تي سي HTC U12 mwc 2018