In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ميزة المسح الذكي قد نراها في هاتف Galaxy S9

بواسطة محمود عبد الحفيظ 1/28/2018 2:56:00 PM
ميزة المسح الذكي قد نراها في هاتف Galaxy S9

سامسونج ستعلن رسمياً عن هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ يوم 25 فبراير وكنا رأينا الفترة السابقة تسريبات عديدة عن كلا الهاتفين كان أخرها تسريب صورة رسمية لكلاهما.

 

اليوم بعض المطورين أستطاعوا إكتشاف ميزة جديدة تُدعى Intelligent Scan أو المسح الذكي وقد نراها هذه الميزة في هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ تجمع هذه الميزة بين مميزات التعرف على الوجوه وماسح قزحية العين.

 

من خلال ميزة Intelligent Scan عند رفع الجهاز على وجهك ستحدد الميزة ما هي الميزة الأفضل والأسرع لفتح الجهاز سواء مسح قزحية العين أو التعرف على الوجوه وذلك على حسب الظروف المحيطة بك مثل الإضاءة.

 

ميزة Intelligent Scan قد نراها في هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ ولكن هذا الأمر ليس مؤكد بعد.

 



سامسونج galaxy s9 galaxy s9 plus Intelligent Scan