In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S9 قد يصل سعره إلى 950 دولار

بواسطة محمود عبد الحفيظ 1/29/2018 3:35:00 PM
هاتف Galaxy S9 قد يصل سعره إلى 950 دولار

الفترة السابقة ظهرت تسريبات عديدة عن هواتف سامسونج Galaxy S9 و Galaxy S9+ وكان أهمها تسريب صورة لكلا الهاتفين واليوم تقرير جديد قادم من كوريا الجنوبية كشف عن سعر هاتف Galaxy S9 وميعاد فتح الطلب المسبق عليه.

 

وفقاً للتقرير سامسونج ستفتح الطلب المسبق على هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ في كوريا الجنوبية يوم 2 مارس وسيستمر الطلب المسبق حتى يوم 8 مارس وأضاف أن سعر هاتف Galaxy S9 سيتراوح ما بين 890 لـ 950 دولار.

 

إذا صح هذا الأمر فسعر هاتف Galaxy S9+ في كوريا الجنوبية سيتخطى حاجز الـ 1000 دولار ولكن الأسعار في الولايات المتحدة وهو السعر الذي سيكون قريب من سعر الهواتف في بلادنا العربية قد يكون أقل من ذلك.



سامسونج galaxy s9 galaxy s9+ mwc 2018