In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مشكلة في iPhone X تجعل المستخدمين غير قادرين على الرد على المكالمات

بواسطة محمود عبد الحفيظ 2/5/2018 4:05:00 PM
مشكلة في iPhone X تجعل المستخدمين غير قادرين على الرد على المكالمات

يبدو أن مستخدمي هاتف iPhone X يعانوا من مشكلة جديدة أو على الأقل عدد منهم حيث أشتكى عدد من مستخدمي الهاتف من عدم قدرتهم على الرد على المكالمات التي تصل لهم على الهاتف.

 

المشكلة هي عندما يأتي إتصال الهاتف يرن ولكن الشاشة لا تعمل مباشرةً وتستمر كذلك لمدة تتراوح بين 6 إلى 10 ثواني وبالتالي لا يظهر أمام المستخدمين الأزرار الخاصة بالرد على المكالمة أو رفض المكالمة.

 

وفقاً لوكالة The Financial Times آبل في الوقت الحالي تحقق في هذه المشكلة لكي تعرف ما سببها ونأمل أن تكون المشكلة ليست مشكلة في الهواتف نفسها وتكون مشكلة في النظام فقط ويتم حلها بتحديث.



آبل آيفون iphone x