In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ون بلس: لا يوجد جيل ثاني من هاتف OnePlus X

بواسطة محمود عبد الحفيظ 2/6/2018 7:49:00 PM
ون بلس: لا يوجد جيل ثاني من هاتف OnePlus X

اليوم ظهرت تسريبات عن أن شركة ون بلس تعمل عن جيل ثاني من هاتفها المتوسط OnePlus X والذي تم إطلاقه في عام 2015 وتسربت مواصفات يقال إنها للهاتف وإنه قد يُطلق عليه اسم OnePlus X2.

 

وبعد ظهور هذه التسريبات أحد مؤسسي شركة ون بلس Carl Pei قام بنفي هذه التسريبات على حسابه الرسمي على تويتر وهو ما يؤكد ما ذكرته الشركة من قبل إنها لا تعمل على جيل ثاني من هاتف OnePlus X.

 

ون بلس كانت ذكرت من قبل إنها لن تقدم جيل ثاني من هاتفها المتوسط OnePlus X وستركز على الهواتف الرائدة فقط في الوقت الحالي.



ون بلس OnePlus X OnePlus X2