In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الهاتف Nokia 8 ينجو بعد السقوم من إرتفاع 100 متر

بواسطة بسام العربى 2/10/2018 9:51:00 PM
الهاتف Nokia 8 ينجو بعد السقوم من إرتفاع 100 متر

يبدو أن نوكيا عادت من جديد مع القوة والصلابة التى كانت تتميز بها هواتفها من قبل ولكن هذه المرة مع هواتفها الذكية حيث إستطاع الهاتف الجديد Nokia 8 النجاة من السقوم من إرتقاع 100 متر.

 

إنزلق الهاتف من يد صاحبه أثناء وجوده بالشرفة على إرتفاع 100 متر وإعتقد أن الهاتف قد إنتهى ولكنه إندهش بعد أن أعاد الهاتف ووجده مازال يعمل.

 

بالطبع إنكسرت الشاشة كما يوجد كسر فى الركن العلوى من الهاتف ولكنه قادرا على إستقبال المكالمات هذا يعنى أن الأجهزة الداخلية للهاتف والميكروفون لم يتضرروا وهذه بعض صور الهاتف بعد السقوط :

 

 

 

 



نوكيا نوكيا 8