In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S9 سيأتي بتحسينات على Bixby وسماعتين Dolby

بواسطة محمود عبد الحفيظ 2/12/2018 3:32:00 PM
هاتف Galaxy S9 سيأتي بتحسينات على Bixby وسماعتين Dolby

الفترة السابقة ظهرت تسريبات عديدة عن هاتفي سامسونج Galaxy S9 و Galaxy S9+ وذكرت هذه التسريبات أن الهاتفين سيأتوا بسماعتين واحدة بالأعلى مدمجة مع سماعة المكالمات والثانية بالأسفل.

 

واليوم ظهرت تسريبات جديدة تذكر أن هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ سيأتوا بسماعتين مع مكبرات صوت من Dolby وسيكونوا مدعومين من AKG وهي الشركة المملوكة لسامسونج.

 

وأيضاً ذكرت التسريبات أن سامسونج ستدخل تحسينات على Bixby مع Galaxy S9 و Galaxy S9+ وهي تحسين ميزة التعرف على المعالم والأماكن المختلفة وذلك من خلال الإعتماد على خدمات جوجل بدلاً من Foursquare وكذلك تقديم ميزة الترجمة الفورية للنصوص من خلال المساعد وسيتم الإعتماد على خدمة Google Translate .



سامسونج galaxy s9 galaxy s9+