In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج ستوفر مزيد من الهواتف المتوسطة بشاشة OLED بحواف نحيفة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 2/20/2018 3:59:00 PM
سامسونج ستوفر مزيد من الهواتف المتوسطة بشاشة OLED بحواف نحيفة

سامسونج وفرت بداية هذا العام هواتف Galaxy A8 2018 و Galaxy A8+ 2018 ويأتي كلاهما بشاشة OLED بحواف نحيفة ويبدو أن الشركة تريد أن توفر هذه الشاشات في مزيد من هواتفها المتوسطة.

 

وفقاً لوكالة The Investor سامسونج تنوي توفير مزيد من الهواتف المتوسطة خلال هذا العام بشاشة OLED بحواف نحيفة وستكون مسطحة وليست منحنية مثل الموجودة في هواتف الشركة الرائدة وستكون الشاشة شبيهة بالشاشة التي رأيناها في هواتف Galaxy A8 2018 و Galaxy A8+ 2018.

 

كذلك ذكرت الوكالة في تقريرها أن سامسونج تنوي أن تورد هذه الشاشات لمزيد من الشركات التي تريد أن تأتي هواتفها المتوسطة بشاشة OLED بحواف نحيفة لكي تشبه الهواتف الرائدة وبالطبع هذا الأمر سيساعد الشركة في زيادة أرباحها.



سامسونج Samsung