In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت تعمل على اجهزة لوحية صغيرة الحجم بنظام ويندوز 8

بواسطة أحمد علاء 4/20/2013 2:03:00 AM


أكدت الشركة الامريكية مايكروسوفت عملاق البرمجيات فى العالم انه تعمل على توفير نظامها الجديد ويندوز 8 للعمل علي أجهزة لوحية اقل من 10 بوصة وستزود العالم فى الفترة القادمه بالنظام .. هذا ما اكدت عليه مايكروسوفت خلال مؤتمرها بالامس الخميس فى كشف حسابها عن الربع الاول من العام الحالي.

ولكن لم توضح مايكروسوفت ان نظام ويندوز 8 الذي سيعمل على شاشة اقل من 10 بوصة هل سنراه على أجهزة لوحية من شركات مختلفه كنوكيا او htc ام سامسونج ... أم ان مايكروسوفت هي من ستقوم بانتاج جهاز لوحي جديد من فئة Surface ربما بحجم 8 بوصة.

ستتضح الرؤية قريبا ... وسنعرف ما تخفيه مايكروسوفت وسنوافيكم به قريبا...

المصدر