In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S9 قد يتوفر للبيع يوم 16 مارس

بواسطة محمود عبد الحفيظ 2/21/2018 2:41:00 PM
هاتف Galaxy S9 قد يتوفر للبيع يوم 16 مارس

سامسونج ستعلن رسمياً عن هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ يوم 25 فبراير ورأينا الفترة السابقة تسريبات عديدة عن كلا الهاتفين كان أخرها ظهور صور حية لهاتف Galaxy S9 واليوم ظهر تقرير جديد يكشف عن ميعاد توفرهم في الأسواق.

 

وفقاً لتقرير وكالة The Investor سامسونج ستفتح الطلب المسبق على هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ في كوريا الجنوبية يوم 28 فبراير ومن سيقوم بعمل طلب لأي من الهاتفين سيصل له الهاتف في الفترة ما بين 9 إلى 15 مارس.

 

كذلك ذكر التقرير أن سامسونج ستوفر هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ في أسواق كوريا الجنوبية بحيث يكون المستخدم قادر على شراءه يوم 16 مارس.



سامسونج galaxy s9 galaxy s9+