In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تؤكد إنها تفكر في تغيير اسم Galaxy S10

بواسطة محمود عبد الحفيظ 2/27/2018 3:43:00 PM
سامسونج تؤكد إنها تفكر في تغيير اسم Galaxy S10

منذ فترة قريبة ظهرت تقارير تؤكد أن سامسونج لن تطلق على الجيل القادم من سلسلة هواتف Galaxy S اسم Galaxy S10 وتنوي الشركة تغيير هذا الاسم واليوم الشركة أكدت على هذا الأمر.

 

رئيس قسم الأجهزة المحمولة في سامسونج DJ Koh بعد مؤتمر MWC 2018 سأله الصحفيين عن إذا ما كان سيكون هناك تغيير في اسم الجيل القادم من سلسلة هواتف Galaxy S وذكر أن الشركة ستحافظ على اسم Galaxy ولكن هناك تفكير في تغيير حرف الـ S وقد يتم الإعتماد على أرقام.

 

تصريح DJ Koh يؤكد أن سامسونج تفكير بالفعل في إدخال تغيير على اسم الجيل القادم من سلسلة هواتف Galaxy S ولكن مازال عام تقريباً على الكشف عن الهاتف لذلك قد تتراجع الشركة وتقرر أن يُطلق عليه Galaxy S10.



سامسونج galaxy s9 Galaxy S10 mwc 18