In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S9+ سيكون صعب إصلاحه

بواسطة محمود عبد الحفيظ 3/11/2018 3:43:00 PM
هاتف Galaxy S9+ سيكون صعب إصلاحه

معامل iFixit المتخصصة في تفكيك الهواتف الذكية والأجهزة المختلفة نشرت اليوم تقرير يتحدث عن هاتف سامسونج Galaxy S9+ ومدى صعوبة إصلاحه.

 

معامل iFixit أوضحت أن هاتف سامسونج Galaxy S9+ سيكون صعب إصلاحه مثل هاتف Galaxy Note 8 حيث حصل الهاتف على تقييم 4 من 10 وهو نفس التقييم الذي حصل عليه هاتف Galaxy Note 8.

 

وللمقارنة هاتف Essential هو أصعب هاتف من حيث عملية الإصلاح حيث كان أعطاه الموقع تقييم 1 من 10 بينما هاتف iPhone X كان تقييمه 6 من 10 وعملية إصلاحه أعلى من المتوسط وهو نفس تقييم هاتف جوجل Pixel 2 XL الذي حصل أيضاً على 6 من 10.



سامسونج galaxy s9 galaxy s9+