In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شاهد هاتف Galaxy S9 يتعرض لإختبارات الحرق والإنحناء

بواسطة محمود عبد الحفيظ 3/11/2018 3:48:00 PM
شاهد هاتف Galaxy S9 يتعرض لإختبارات الحرق والإنحناء

كالعادة Zack من قناة JerryRigEverything يمارس هوايته المفضلة وهي تعريض الهواتف إلى إختبارات القوة والمتانة مثل الحرق والإنحناء لإختبار مدى قوة تحمل الهاتف في ظروف لا يتعرض لها في الأساس في الحياة اليومية.

 

قام Zack بعمل إختبارات القوة والمتانة لهاتف سامسونج Galaxy S9 الذي تم الإعلان عنه نهاية الشهر الماضي وبدون الحديث كثيراً عن ما تم في الإختبار يُمكنك مشاهدته بالأسفل ومعرفة إذا كان سينجو رائد سامسونج من إختبار الإنحناء أم لا.

 



سامسونج galaxy s9