In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سوني توضح لماذا أستغنت عن منفذ 3.5 ملم في هاتف Xperia XZ2

بواسطة محمود عبد الحفيظ 3/14/2018 7:14:00 PM
سوني توضح لماذا أستغنت عن منفذ 3.5 ملم في هاتف Xperia XZ2

سوني أعلنت الشهر الماضي عن هاتفي Xperia XZ2 و XZ2 Compact وكلا الهاتفين لا يأتوا بمنفذ 3.5 ملم لتركيب سماعات الأذن واليوم الشركة وضحت لماذا أستغنت عن المنفذ في كلا الهاتفين.

 

سوني تقول أن لغة التصميم الجديدة التي أعتمدت عليها في هاتفي Xperia XZ2 و XZ2 Compact تحتاج إلى الإستغناء عن منفذ 3.5 ملم لتركيب سماعات الأذن بجانب ذلك توجه السوق في الوقت الحالي إلى السماعات اللاسلكية بدلاً من السماعات السلكية.

 

يُذكر أن معظم الشركات الكبرى أستغنت عن منفذ 3.5 ملم في هواتفها الرائدة مثل آبل وجوجل وهواوي والأن سوني ومازالت سامسونج تحافظ على المنفذ في هواتفها الرائدة ولكن متوقع أن تستغنى عنه قريباً وقد يحدث ذلك الأمر في الجيل القادم من سلسلة Galaxy S.



سوني Xperia XZ2 Xperia XZ2 Compact