In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

المستخدمين في كوريا الجنوبية غير متحمسين لهاتف Galaxy S9

بواسطة محمود عبد الحفيظ 3/20/2018 3:50:00 PM
المستخدمين في كوريا الجنوبية غير متحمسين لهاتف Galaxy S9

سامسونج أعلنت نهاية الشهر الماضي عن هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ ولا يأتي كلاهما بتغييرات كبيرة في التصميم فقط نقل قارئ البصمة إلى المكان الصحيح أسفل الكاميرا بدل من تواجده بجانبها.

 

ووفقاً لتقرير نشرته Business Korea المستخدمين في كوريا الجنوبية غير متحمسين لهاتفي سامسونج Galaxy S9 و Galaxy S9+ وغير مهتمين بشراءه والسبب في ذلك أن الهاتف لم يختلف كثيراً عن الجيل السابق Galaxy S8 و Galaxy S8+.

 

ووفقاً للتقرير هاتف Galaxy A8 2018 هو صاحب المبيعات الأكبر لهواتف سامسونج في كوريا الجنوبية في الوقت الحالي ويحظى بشعبية كبيرة هناك وسبب رئيسي في ذلك قدوم الهاتف بكاميرتين في الجهة الأمامية.



سامسونج galaxy s9 galaxy s9+