In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Google Glass تمكنك من التقاط الصور عن طريق غمزة

بواسطة أحمد علاء 4/23/2013 7:46:00 PM


والان بعد أن أصبحت نظارة جوجل فى أيدى العديد من الناس بدأت مميزاتها فى الظهور ويتم اكتشافها من قبل المستخدمين وواحدة من هذه الميزات التى اكتشفت فى نظارة جوجل وهى القدرة على التقاط الصور عن طريق الغمز بالعين.

وقد كشف مستخدم لموقع reddit عن هذه الشفرات لنظارة جوجل وهى كالتالى :

"EYE_GESTURES_WINK_ENABLED"
"EYE_GESTURES_WINK_DISABLED"
"EYE_GESTURES_WINK_CALIBRATION_SUCCESS"
"EYE_GESTURES_WINK_CALIBRATION_FAILURE"
"EYE_GESTURES_WINK_TAKE_PHOTO"  

ويمكنك الاطلاع عليها من هنا

وتشير هذه الشفرات الى ان ايماءات العين هى واحدة من العديد من الطرق والتى سوف يكون المستخدمون قادرين على التفاعل مع نظارة جوجل عن طريقها.

ويتم تشغيل نظارة جوجل باستخدام نسخة من نظام التشغيل اندرويد ومزودة بذاكرة تخزين تصل الى 16GB وتحتوى ايضا على تقنية البلوتوث والذى سوف يكون قادر على التوافق مع اى هاتف.

المصدر