In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تحقق في مشكلة عدم إستجابة شاشة هاتفي S9 و S9+ للمس

بواسطة محمود عبد الحفيظ 3/23/2018 5:46:00 PM
سامسونج تحقق في مشكلة عدم إستجابة شاشة هاتفي S9 و S9+ للمس

بالأمس أشتكى عدد من مستخدمي هاتفي سامسونج Galaxy S9 و Galaxy S9+ من أن هناك مناطق في شاشة كلا الهاتفين لا تستجيب للمس وتختلف المنطقة من مستخدم للآخر ويعاني منها بشكل أكبر مستخدمي هاتف Galaxy S9+.

 

اليوم سامسونج كان لها رد سريع على هذه المشكلة وذكرت أن عدد ليس كبيراً من مستخدمي هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ يعانوا من هذه المشكلة وهي تعمل في الوقت الحالي مع المستخدمين المتضررين من هذه المشكلة وتحقق في الأمر لكي تحدد سبب المشكلة.

 

نأمل أن لا تكون المشكلة مشكلة في الشاشة نفسها وتكون مشكلة في السوفت وير يُمكن حلها بتحديث يصل لكلا الهاتفين قريباً.



سامسونج galaxy s9 galaxy s9+