In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف هواوي Mate 11 قد يأتي بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 3/24/2018 4:28:00 PM
هاتف هواوي Mate 11 قد يأتي بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة

منذ يومين ظهر تقرير يذكر أن هاتف سامسونج Galaxy Note 9 قد يأتي بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة بدلاً من وجوده في الخلف ويبدو أن هواوي كذلك قد تقدم لنا هاتف هذا العام بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة.

 

هواوي ستعلن يوم 27 مارس عن سلسلة هواتف P20 ولا يأتي أي منهم بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة ولكن الحال قد يختلف مع هاتف Mate 11 أو Mate 20 لا نعرف اسمه النهائي حتى الأن.

 

وفقاً لتقرير وكالة Digitimes الجيل القادم من سلسلة Mate قد يأتي بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة وقد تعتمد هواوي على تقنية كوالكوم لقارئ البصمة المدمج مع الشاشة والمعروفة باسم Ultrasonic.



هواوي Mate 11 Mate 20