In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف هواوي Porsche Design Huawei Mate RS يأتي بشاشة OLED من إل جي

بواسطة محمود عبد الحفيظ 4/3/2018 3:03:00 PM
هاتف هواوي Porsche Design Huawei Mate RS يأتي بشاشة OLED من إل جي

هواوي كانت أعلنت نهاية الشهر الماضي عن هاتف Porsche Design Huawei Mate RS والذي يأتي بشاشة OLED وقارئين للبصمة واحد في الجهة الخلفية والآخر مدمج مع الشاشة وثلاث كاميرات في الجهة الخلفية.

 

ووفقاً لتقرير نشرته وكالة EtNews بالأمس هواوي أعتمد على إل جي في توريد الشاشات الـ OLED التي أستخدمتها هواوي في هاتف Porsche Design Huawei Mate RS والذي يُباع بسعر 1695 يورو لنسخة 256 جيجا بايت و 2095 يورو لنسخة 512 جيجا بايت.

 

وذكر التقرير أن هذا التعاون في الشاشات هو الأول بين إل جي وهواوي وقد نرى تعاون آخر ما بينهم في توريد الشاشات الفترة القادمة.



هواوي ال جي Mate RS Porsche Design Huawei Mate RS