In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيسبوك ستوفر قريباً ميزة unsend

بواسطة محمود عبد الحفيظ 4/6/2018 7:22:00 PM
فيسبوك ستوفر قريباً ميزة unsend

فيسبوك لديها وضع في الرسائل يُدعى الرسائل السرية وإذا كنت تتحدث مع شخص مع تفعيل هذه الوضعية يُمكنك حذف الرسائل بشكل تلقائي بعد ضبط وقت معين ولكن يبدو أن هذه الميزة ستتوفر خارج وضعية الرسائل السرية.

 

وفقاً لتقرير TechCrunch نقلاً عن المتحديث الرسمي باسم فيسبوك الشركة ستوفر قريباً لكل المستخدمين ميزة تُدعى unsend وغير معروف في الوقت الحالي كيف ستعمل هذه الميزة ولكن المتحديث باسم فيسبوك ذكر أن الميزة قد تكون عبارة عن وقت يتم ظبطه ويتم حذف الرسالة بعد مرور هذا الوقت.

 

لا يوجد موعد محدد لبدء وصول الميزة ولكن فيسبوك ذكرت أن الميزة ستتوفر لكل المستخدمين خلال الأشهر القليلة القادمة.



فيسبوك facebook