In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إل جي تؤكد رسمياً الإعلان عن هاتف G7 ThinQ يوم 2 مايو

بواسطة محمود عبد الحفيظ 4/10/2018 2:09:00 PM
إل جي تؤكد رسمياً الإعلان عن هاتف G7 ThinQ يوم 2 مايو

الفترة السابقة ظهرت عدد من التسريبات عن رائد إل جي القادم أخرها كان عن اسم الهاتف والذي سيكون G7 ThinQ واليوم إل جي أكدت موعد الإعلان عن الهاتف.

 

في بيان رسمي لشركة إل جي ذكرت إنها ستعلن رسمياً عن هاتف G7 ThinQ يوم 2 مايو في الولايات المتحدة وفي نفس الوقت سيتم الكشف عن الهاتف في كوريا الجنوبية وسيكون اليوم هناك 3 مايو.

 

إل جي ذكرت أن هاتف G7 ThinQ سيأتي بمميزات الذكاء الإصطناعي التي رأيناها في هاتف V30S ومتوقع أن يأتي الهاتف بقطع في الشاشة والمعروف باسم نوتش وكاميرتين في الجهة الخلفية.

 



ال جي G7 ThinQ LG G7 ThinQ