In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

اول تغريدة من نظارة جوجل

بواسطة أحمد علاء 5/1/2013 6:02:00 AM


فى اليوم الذي يشهده الجميع على نظارة جوجل وروعتها خرجت علينا اليوم احدى التغريدات المنشورة على حساب يدعي ” Twitter for Glass” والتي اكتشفها Jonathan Gottfried عبر موقع التغريدات الشهير تويتر والتي تؤكد أن شبكة تويتر تعمل على تطوير تطبيق رسمي لها متوافق خصيصا مع مشروع نظارة جوجل.

وقد خرجت هذه التغريدة التي قد تم إرسالها إلى الهاش تاج #throughglass وبعدها اختفت تماما من على موقع تويتر ولكن Jonathan Gottfried تمكن من اخذ صورة للتغريدة وهو ما يشير الى ان جوجل وتويتر يحاولان اخفاء الامر.

تويتر
المصدر