In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج ترسل تحديث لهاتف Galaxy S9 يحل مشكلة المكالمات

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/4/2018 3:06:00 PM
سامسونج ترسل تحديث لهاتف Galaxy S9 يحل مشكلة المكالمات

سامسونج أرسلت اليوم تحديث جديد لمستخدمي هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ يحل واحدة من المشاكل التي أشتكى منها عدد كبير من المستخدمين وهي مشكلة في المكالمات.

 

المشكلة هي تشويش في الصوت وكذلك كتم للميكروفون الخاص بالهاتف لمدة قد تصل إلى 20 ثانية وهو ما يعني أن الشخص الذي تتحدث معه لن يسمعك وكذلك التشويش يكون لدرجة أنك لا تستطيع فهم ما يقوله الطرف الآخر.

 

عدد من المستخدمين الذين أشتكوا من هذه المشكلة ذكروا أن بعد التحديث الذي أرسلته سامسونج اليوم لهاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ المشكلة تم حلها ويُذكر أن هذه المشكلة يُعاني منها المستخدمين منذ إطلاق الهاتفين.



سامسونج galaxy s9 galaxy s9+