In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تسخر من النوتش في iPhone X وتقليل آبل لأداء هواتفها

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/17/2018 3:47:00 PM
سامسونج تسخر من النوتش في iPhone X وتقليل آبل لأداء هواتفها

سامسونج كانت سخرت من قبل من النوتش في هاتف آبل iPhone X والأن تعود بإعلان جديد تسخر فيه من آبل مرة آخرى.

 

الإعلان الذي نشرته سامسونج بالأمس يركز على السخرية من تقليل آبل لهواتف آيفون بسبب مشاكل في البطارية حيث تقوم آبل بتقليل تردد المعالج في هواتفها حتى لا تفصل البطارية ومازال بها 10% أو أكثر من ذلك وهذا الأمر يؤثر على أداء الهواتف.

 

السخرية الثانية في الإعلان من النوتش حيث نرى الرجل الذي ظهر من قبل في أحد إعلانات سامسونج للسخرية من النوتش يظهر من جديد بنفس حلاقة النوتش التي ظهر بها من قبل ومعه طفل في يديه بنفس الشكل ويُمكنك مشاهدة الإعلان بالأسفل:

 



سامسونج آبل آيفون galaxy s9