In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شاومي قد تعلن عن هاتفها الرائد Mi 8 يوم 31 مايو

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/22/2018 5:03:00 PM
شاومي قد تعلن عن هاتفها الرائد Mi 8 يوم 31 مايو

شاومي تعلن عن هواتفها الرائد في شهر فبراير من كل عام ولكن هذا العام لم تقدم خليفة هاتف Mi 6 وبدلاً منه كشفت عن هاتف Mi Mix 2S في مارس ولكن يبدو إننا سنرى خليفة هاتف Mi 6 قريباً.

 

وفقاً لصورة دعوة تسربت اليوم شاومي ستعلن عن خليفة Mi 6 يوم 31 مايو وسيُطلق على الهاتف اسم Mi 8 وليس Mi 7 والسبب الإحتفال بمرور 8 أعوام على تأسيس الشركة حيث تم تأسيسها في أبريل 2010.

 

متوقع أن يأتي الهاتف بشاشة OLED بقياس 6.01 بوصة ونوتش ومعالج Snapdragon 845 وبطارية بقوة 4000 ميلي أمبير وتقنية التعرف على الوجوه شبيهة بالموجودة في هاتف iPhone X وقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة.

 



شاومي Mi 7 Mi 8