In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ون بلس تحذف ميزة Always on Display من هاتف OnePlus 6

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/29/2018 2:23:00 PM
ون بلس تحذف ميزة Always on Display من هاتف OnePlus 6

ون بلس قدمت لنا هذا الشهر هاتفها الرائد OnePlus 6 ويأتي الهاتف بشاشة OLED ومن مميزات الشاشات الـ OLED التوفير في الطاقة ولذلك نرى الشركات تقدم ميزة Always on Display بشكل أكبر في هواتفها التي تأتي بشاشة OLED لإنها موفرة للطاقة.

 

ون بلس هي الآخرى كانت قدمت الميزة في هاتف OnePlus 6 ولكن مع أول تحديث أستقبله الهاتف تم حذف الميزة بشكل نهائي من الهاتف وتقول الشركة إنها قامت بحذفها وذلك بسبب مخاوف على عمر البطارية.

 

ويبدو أن الشركة خائفة أن تؤثر الميزة على عمر بطارية هاتفها بشكل كبير إذا قامت المستخدمين بتفعيلها ولكن كان من الأفضل إعطاء المستخدم الإختيار وترك الميزة مع إمكانية تفعيلها أو إلغاءها كما تفعل باقية الشركات.



ون بلس OnePlus 6