In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S10 قد يأتي بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 5/31/2018 3:28:00 PM
هاتف Galaxy S10 قد يأتي بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة

ظهرت الفترة السابقة تقارير تذكر أن سامسونج تريد أن توفر تقنية قارئ البصمة المدمج مع الشاشة في هاتف Galaxy S10 ولكن مازالت الشركة لم تستقر إذا كانت ستعتمد عليها أم لا.

 

وبالأمس ظهر تقرير جديد قادم من كوريا الجنوبية يذكر أن سامسونج أستقرت بالفعل على تقديم تقنية قارئ البصمة المدمج مع الشاشة في هاتف Galaxy S10 وستعتمد على التقنية الخاصة بشركة كوالكوم.

 

التقنية الخاصة بشركة كوالكوم ستكون أفضل من التقنية المتوفرة حالياً في بعض الهواتف مثل هواتف شركة فيفو ومتوقع أن تكون أفضل كذلك من قارئ البصمة الفعلي.



سامسونج Galaxy X Galaxy S10