In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تقرير: آبل ستركز على تحسين جودة وأداء iOS 12 بعد المشاكل الكثيرة في iOS 11

بواسطة محمود عبد الحفيظ 6/4/2018 4:02:00 PM
تقرير: آبل ستركز على تحسين جودة وأداء iOS 12 بعد المشاكل الكثيرة في iOS 11

إصدار iOS 11 يعاني من العدد من المشاكل منذ إطلاقه سواء مشاكل في الجودة وعدم الثبات والأستقرار أو مشاكل على مستوى الأداء ويبدو أن آبل تريد حل هذه المشاكل بالفعل والتي يعاني منها نظام iOS حتى من قبل iOS 11 ولكن كانت بنسبة أقل.

 

صحيفة وول ستريت جورنال نشرت بالأمس تقرير ذكرت فيه أن إصدار iOS 11 منذ إصداره في سبتمبر الماضي تلقى 14 تحديث وذلك لحل 67 مشكلة في هذا الإصدار بزيادة نسبتها 46% مقارنة بإصدار iOS 10.

 

ذكرت الصحيفة في تقريرها أن آبل ستركز في إصدار iOS 12 على تحسين جودة وثبات وأستقرار وأداء النظام وستؤجل توفير المميزات الجديدة والتغيير في النظام إلى الإصدار القادم الذي سيتم إطلاق في 2019 وهو iOS 13.



آبل آيفون iOS 12