In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إعلانات الفيديو قادمة لتطبيق فيسبوك ماسنجر

بواسطة محمود عبد الحفيظ 6/20/2018 4:13:00 PM
إعلانات الفيديو قادمة لتطبيق فيسبوك ماسنجر

فيسبوك كانت بدأت بإضافة الإعلانات لتطبيق ماسنجر في شهر يوليو الماضي والأن الشركة تريد إضافة المزيد من الإعلانات للتطبيق.

 

فيسبوك أكدت بالأمس أن إعلانات الفيديو قادمة لتطبيق ماسنجر حيث ستتواجد إعلانات فيديو تشتغل بشكل تلقائي أثناء تصفحك تطبيق ماسنجر على أندرويد أو iOS ويتم تفعيل إعلانات الفيديو للمستخدمين في الوقت الحالي.

 

يُذكر أن فيسبوك يعتبر ربحها الأول من الإعلانات التي توفرها في المنصات الخاصة بها سواء فيسبوك أو إنستجرام أو ماسنجر والأن تزيد من حجم الإعلانات في واحدة من المنصات التي تمتلك عدد ضخم من المستخدمين وهي الماسنجر.



فيسبوك فيسبوك ماسنجر facebook Facebook Messenger