In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هواتف سوني Xperia XZ1 و XZ2 تعاني من مشاكل في الشاشة والشركة ترد

بواسطة محمود عبد الحفيظ 6/21/2018 4:12:00 PM
هواتف سوني Xperia XZ1 و XZ2 تعاني من مشاكل في الشاشة والشركة ترد

عدد كبير من مستخدمي هاتفي سوني Xperia XZ1 و Xperia XZ2 يعانوا من مشكلة في شاشة كلا الهاتفين وهي ظهور خطوط ونقاط وعلامات بيضاء على شاشة كلاهما وسوني ردت على هذا الأمر في بيان.

 

 

سوني قالت في البيان الخاص بها أن هذه ليست مشكلة حيث يتسبب في هذا الأمر الشحنات الكهربائية التي تقوم بتوليدها شاشة كلا الهاتفين وستختفي عندما تختفي هذه الشحنات الكهربائية.

 

إذاً هذه المشكلة لن يتم حلها عن طريق تحديث للنظام لإنها مشكلة في شاشة الهواتف نفسها وكذلك سوني لن تقوم بإستبدال الهواتف المتضررة لإنها لا ترى أن هذه المشكلة وإذا كنت من مستخدمي أحد الهاتفين وتعاني من هذه المشكلة فيجب عليك أن تتعايش معها.

 



سوني Xperia XZ1 Xperia XZ2