In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج وآبل يتفقوا على تسوية النزاعات بينهم بعد 7 سنوات

بواسطة محمود عبد الحفيظ 6/28/2018 3:45:00 PM
سامسونج وآبل يتفقوا على تسوية النزاعات بينهم بعد 7 سنوات

منذ عام 2011 وهناك نزاعات كبيرة بين آبل وسامسونج في المحاكم على براءات الإختراع التي تخص التصميم حيث تتهم آبل سامسونج إنها قامت بنقل تصميم أجهزتها وأعتمدت عليه في هواتفها وأجهزتها اللوحية التي تم إطلاقها في عامي 2010 و 2011.

 

وخسرت سامسونج كثير من الأموال خلال هذه المحاكمات حيث دفعت مبالغ كبيرة لآبل تعويض عن الأضرار وبالأمس أخيراً تم الإعلان عن الإنتهاء من هذا الصراع حيث أتفقت كلا الشركتين على تسوية النزاعات بينهم ولن يكون هناك محاكم آخرى بينهم تخص براءات الإختراع.



سامسونج آبل Samsung apple