In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تطلق ثلاث إعلانات جديدة تسخر فيهم من آبل و iPhone X

بواسطة محمود عبد الحفيظ 7/27/2018 6:12:00 PM
سامسونج تطلق ثلاث إعلانات جديدة تسخر فيهم من آبل و iPhone X

مازالت سامسونج مستمرة في السخرية من آبل وهاتف iPhone X حيث كانت أطلقت من قبل ثلاث إعلانات وبالأمس أطلقت ثلاث إعلانات آخرى تسخر فيهم من آبل وهاتفها الرائد.

 

الإعلان الأول تسخر فيه سامسونج من النوتش في هاتف iPhone X ولم تنسى الشركة السخرية من الجيل القادم من هواتف آيفون حيث ظهر في أخر الإعلان ثلاث أشخاص أمرأة ورجل وطفل مع حلاقة النوتش حيث ستطلق آبل هذا العام ثلاث هواتف آيفون يأتوا بنوتش.

 

 

الإعلان الثاني تسخر سامسونج فيه من عدم وجود ميزة تشغيل تطبيقين في نفس الوقت في هاتف iPhone X والإعلان الثالث والأخير تسخر فيه سامسونج من عدم دعم هواتف آيفون تركيب بطاقات microSD.

 

 



سامسونج آبل iphone x galaxy s9