In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج: بطارية Galaxy Note 9 آمنة لا تقلقوا

بواسطة محمود عبد الحفيظ 8/13/2018 4:55:00 PM
سامسونج: بطارية Galaxy Note 9 آمنة لا تقلقوا

سامسونج أعلنت منذ أيام قليلة عن هاتفها الرائد Galaxy Note 9 وهو ثاني هاتف ينتمي لسلسلة Galaxy Note بعد مشكلة البطارية في هاتف Galaxy Note 7 ولأن الهاتف يأتي ببطارية أكبر من الأجيال السابقة سامسونج أرادت أن تطمئن المستخدمين.

 

رئيس قسم الأجهزة المحمولة في سامسونج DJ Koh قال في تصريحات له اليوم أن بطارية هاتف Galaxy Note 9 آمنة وعلى المستخدمين إلا يقلقوا نهائياً بعد ذلك على البطاريات في هواتف سامسونج.

 

كذلك ذكر أن بسبب مميزات القلم الجديدة وبفضل الكاميرا الأكثر ذكاءاً تأمل سامسونج أن تتخطى مبيعات هاتف Galaxy Note 9 مبيعات هاتف Galaxy Note 8 ولكن لم يذكر أن الشركة تتوقع حدوث هذا الأمر.



سامسونج galaxy note 9