In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تتفوق على أمازون وتستحوذ على سوق مكبرات الصوت الذكية

بواسطة محمود عبد الحفيظ 8/18/2018 6:01:00 PM
جوجل تتفوق على أمازون وتستحوذ على سوق مكبرات الصوت الذكية

المنافسة بين جوجل وأمازون شرسة في سوق مكبرات الصوت الذكية وهما أجهزة Google Home و Google Home Mini و Google Home Max وسلسلة أجهزة أمازون Echo.

 

ووفقاً لشركة تحليل الأسواق Canalys مبيعات مكبرات الصوت الذكية أرتفعت في الربع الثاني من 2018 بنسبة 187% مقارنة بنفس الفترة العام الماضي حيث تم بيع 16.8 مليون جهاز بينما نفس الفترة العام الماضي تم بيع 5.8 مليون ويبدو أن هذا السوق ينمو سريعاً.

 

في الربع الثاني من عام 2017 كانت أمازون تستحوذ على سوق مكبرات الصوت الذكية ولكن هذا العام جوجل أستطاعت أن تزيح أمازون من على الصدارة وأصبحت هي المستحوذة على هذا السوق بنسبة 32.3% ويأتي بعدها أمازون وبعدهم مكبرات الصوت الخاصة بشركات علي بابا وشاومي.

 



جوجل امازون Amazon Echo Google Home