In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تحتفل بمرور 20 عام على تأسيسها

بواسطة محمود عبد الحفيظ 9/27/2018 4:37:00 PM
جوجل تحتفل بمرور 20 عام على تأسيسها

جوجل عملاق البحث والتي تشارك في مجلات كثيرة منها تصنيع الهواتف الذكية حالياً وهي صاحبة النظام الأكثر شعبية في العالم أندرويد تحتفل اليوم بمرور 20 عام على تأسيسها.

 

جوجل تم تأسيسها في 4 سبتمبر عام 1998 ولكن الشركة دائماً ما تحتفل بعيد ميلادها في أي يوم في شهر سبتمبر ولكنها منذ سنوات أستقرت على الإحتفال بعيد ميلادها يوم 27 سبتمبر من كل عام.

 

جوجل وفرت فيديو تستعرض فيه الأشياء أكثر الأشياء شعبية التي تم بحث عنها خلال محرك البحث الخاص بها وكذلك وفرت إمكانية التنقل في أول مكتب لجوجل والذي كان في جراج صغير وذلك من خلال ميزة Street View ويُمكنك رؤية المكتب من هنا.

 



جوجل Google