In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Checkout button أحدث خدمات جوجل للشراء عبر الهواتف الذكية

بواسطة أحمد علاء 5/16/2013 4:06:00 AM


موقع أخبار التقنية يرصد لكم الحدث لحظة بلحظة من مؤتمر جوجل السنوي للمطورين Google I/O فكونوا متابعين لنا خلال اللحظات القادمه حتي نكشف لكم كل ما تقوله جوجل وكل ما تكشف عنه.

وفى هذه اللحظات تكشف جوجل النقاب عن احدث الخدمات والتي تبدأ حديثها عنه قائلا " التسوق من خلال هاتفك المحمول الذكي أصبح أسهل بكثير عن ما كان عليه " ولهذا تكشف جوجل عن Checkout button وهو زر بسيط جدا بنقرة واحدة يتيح لك الشراء والتي يمكنك إجراء عمليات الشراء بزر واحد من دون الحاجة إلى المرور إلى عدد من الخطوات المملة ثم تاكيد معلومات الشراء وعمليات الشحن.

المصدر