In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تكشف عن خدمة Google Cloud Messaging بمميزات جديدة

بواسطة أحمد علاء 5/16/2013 5:46:00 AM


من اكثر الاشياء المهمة والجيدة التي ننقلها لكم من الحدث العالمي المقام حاليا فى ولاية سان فرانسيسكو من العملاق جوجل حيث قامت بالكشف عن خدمة Google Cloud Messaging الان فى مؤتمر جوجل للمطورين Google I/O وكانت جوجل قد كشفت عنها من قبل سنة.

والان تكشف عنها جوجل رسميا من جديد والتي تأتي كجزء من خدمات Google Play Services وستحصل على 3 مميزات جديدة والتي تضمن ميزة "الاتصالات المستمرة" من ضمنها إمكانية إرسال الرسائل بشكل سريع وإمكانية التعامل بالرسائل ما بين التطبيق والسيرفر والأهم هو عمل مزامنة لنظام التنبيهات ما بين الأجهزة والهواتف الذكية.

المصدر