In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تشوق لهاتفها القابل للطي

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/5/2018 1:25:00 PM
سامسونج تشوق لهاتفها القابل للطي

منذ سنوات وتظهر تسريبات عن أن سامسونج ستقدم هاتف قابل للطي ثم تظهر تسريبات آخرى تقول أن الهاتف تم تأجيله للعام القادم ولكن الكشف عن الهاتف بات قريباً جداً.

 

الفترة السابقة ظهرت تقارير تؤكد أن سامسونج ستعلن عن هاتفها القابل للطي خلال شهر نوفمبر أو على الأقل ستكشف بعض المعلومات التي تخصه وسيكون الإعلان عنه بداية العام القادم.

 

سامسونج بدأت الأن في تغيير صورة الملف الشخصي لحسابتها على مواقع التواصل الإجتماعي لصورة مكتوب عليها اسم الشركة ولكن الاسم مطوي ويبدو إنه تشويق من الشركة للكشف عن هاتفها القابل للطي أو معلومات عنها يوم 7 نوفمبر خلال مؤتمر المطورين الخاص بها.



سامسونج Galaxy X Galaxy F