In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مبيعات هاتف OnePlus 6T أعلى بنسبة 86% من مبيعات OnePlus 6

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/11/2018 4:25:00 PM
مبيعات هاتف OnePlus 6T أعلى بنسبة 86% من مبيعات OnePlus 6

ون بلس قدمت لنا نهاية الشهر الماضي هاتف OnePlus 6T والذي لم يختلف كثيراً من حيث المواصفات عن هاتف OnePlus 6 ولعل التغيير الأبرز هو جعل قارئ البصمة أسفل الشاشة بدلاً من تواجده بالخلف وتصغيير النوتش.

 

لكن ون بلس مع هاتف OnePlus 6T قامت بخطوة مهمة في الولايات المتحدة لجعل مبيعات الهاتف أفضل وهي التعاون مع شركة الإتصالا T-Mobile لبيع الهاتف من خلالها هناك بجانب بيعه من خلال المتجر الرسمي للشركة.

 

ويبدو أن هذا التعاون أتى بثماره حيث أن مبيعات هاتف OnePlus 6T في اليوم الأول له في الولايات المتحدة أعلى بنسبة 86% من مبيعات هاتف OnePlus 6 في اليوم الأول له في الولايات المتحدة.



ون بلس OnePlus 6T