In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جهاز سامسونج القابل للطي قد يتوفر للبيع بسعر 1770 دولار

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/12/2018 2:37:00 PM
جهاز سامسونج القابل للطي قد يتوفر للبيع بسعر 1770 دولار

سامسونج كانت كشفت بداية الشهر الحالي عن شاشتها القابلة للطي وعرضت هاتفها القابل للطي ولكن بداخل صندوق أسود صغير حتى لا تكشف عن تصميم الهاتف بشكل كامل.

 

ووفقاً لتقرير وكالة Yonhap الكورية سامسونج ستكشف عن شكل هاتفها القابل للطي في شهر فبراير القادم خلال أحداث مؤتمر MWC 2019 على أن يتم الإعلان عنه رسمياً في شهر مارس.

 

كذلك ذكرت الوكالة في تقريرها أن هاتف سامسونج القابل للطي قد يصل سعره إلى 1770 دولار وكانت كشفت سامسونج إنها ستنتج من الهاتف مليون نسخة فقط وإذا كان هناك طلب على الهاتف ستنتج كميات أكبر.



سامسونج Galaxy F