In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هواوي قد تسبق سامسونج وتعلن عن أول هاتف بثقب في الشاشة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/26/2018 1:40:00 PM
هواوي قد تسبق سامسونج وتعلن عن أول هاتف بثقب في الشاشة

الفترة السابقة ظهرت تسريبات عن أن سامسونج تستعد للكشف عن أول هاتف بثقب في الشاشة وهو Galaxy A8s ولكن لا توجد معلومات عن الموعد المحدد للكشف عن الهاتف.

 

اليوم هواوي نشرت صورة تشويقية تؤكد فيها الكشف عن هاتف بثقب في الشاشة خلال شهر ديسمبر وهو ما قد يعني تفوقها على سامسونج من حيث السرعة وتقديم هاتف بهذا الشكل قبلها.

 

أيضاً هاتف Galaxy A8s قد يتم الكشف عنه في هواوي وقد تسبق سامسونج وهواوي وسننتظر ونرى من فيهم سيقوم بتقديم هاتف بثقب في الشاشة قبل الآخر.

 



سامسونج هواوي Samsung Huawei