In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

للمرة الثانية آبل تخفض من إنتاج هواتف آيفون الجديدة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/27/2018 4:08:00 PM
للمرة الثانية آبل تخفض من إنتاج هواتف آيفون الجديدة

الفترة السابقة ظهرت عدة تقارير تؤكد أن آبل قامت بتخفيض عملية إنتاج هواتف iPhone XS و iPhone XS Max و iPhone XR بسبب أن الطلب على الثلاث هواتف ليس كما كان متوقع.

 

اليوم Digitimes نشرت تقرير ذكرت فيه أن آبل قامت للمرة الثانية بتخفيض إنتاج هواتف iPhone XS و iPhone XS Max و iPhone XR أن الإقبال على الثلاث هواتف أقل من المتوقع.

 

يُذكر أن هذا الأمر قد لا يؤثر كثيراً على مكاسب آبل من هواتف آيفون لأن الشركة تزيد كل عام من سعر هواتفها ولكن تأثيره الأكبر على موردي المكونات الخاصة بالهواتف ومصنعين هواتف آبل حيث قاموا بالفعل بتصنيع كميات متفق عليها والأن آبل لا تريد هذه الكميات وهي خسارة لهذه الشركات.



آبل iPhone Xs iPhone Xs Max iPhone Xr